Onsdag, bara en vacka kvar nu!

Nu börjar jag känna att det närmar sig.. Min födelsedag. Jag måste plugga på körkortet som en dåre nu!

I går kväll, eller kanske natt, så har jag varit ute i verkstan. Jag har gjort något allderlens eget:) Vänta till jul så får du se! Det tog sin lilla tid, och jag har kommit fram till att jag ibland blir så less på mig själv, att jag är så pedant när det handlar om vissa saker..
Idag vaknade jag i då hyffsad tid, och fick ÅKA ner till skolan! Samhälls, samiska och slöjd har jag haft idag. Vad som hände på samhällslektionen har jag faktiskt inte den blekaste, jag vet att jag var där, vaken, men ändå inte "där", riktigt obehagligt!
På samiskan var jag måttligt less på skolan, och fick knappt någonting gjort, men ändå lite.
Slöjden idag, kan då inte jag kalla för slöjd, för vi ha fått en ny slöjdlokal och lotten har fallit på Smp 3 att få iordning och ställa ut alla bord och fixa sånt. Är det verkligen VÅRAN uppgift? När då Vattenfall köpt ut oss från vår tidigare lokal? Det tycker då inte jag! Men vi fick iallafall en vädigt fin och rymmlig lokal, i ett annat hus, och så får vi ju äntligen bereda skinn i vår lokal:) Men vilken jäkla dag!  När jag kom hem hann jag bara plocka ur diskmaskinen, sen pladask i vardagsrums soffan och jag SOV. 

Och så är jag och Anders bjudna på knytkalas, thai/samiskt, hos Dann och Tobbe på fredag. Om han nu tar sig upp;)

Imorrn blir ännu en hektisk dag. Skola, sen hem käka, kolla så att vi har mat till knytkalaset, en iontervju till vårt projektarbete, sen hem och plugga! Fredagen kommer att bli likadan.
Nej, nu ska jag samla krafter! Se om jag får någonting gjort!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback