okej...

...och så kom även jag på att bli bloggare...
Det är nästan så att det känns lite "pirrigt" att skriva första inlägget..


Nåja, det är sen söndag kväll, sista dagen på lovet.

Om jag börjar med lovet, eller ja.. Kanske lite tidigare.
Förra veckan, på tisdag, åkte jag ner till Huddninge under "jokkmokksdagarna" med företaget, för att sen komma hem på söndagen, glad med lite nya erfarenheter! Och sen kom då lovet. Det lovar jag att jag bara njutit av! Även fast jag ingen kunde skjutsa till stugan, där jag tänkt isolera mig en vecka..
Jag tror jag aldrig fått så här mycket gjort här hemma under en veckas tid, som under det här lovet. Jag har städat, målat, slöjdat, pluggat te(rr)ori (kommit till fas C), gjort mitt lilla rum trevligare (jag tror tillochmed att jag sover bättre där nu) och jag har även hunnit med en utgång i fredags!
Men i morgon börjar verkligheten igen, och jag är inte ens en smula taggad.. Nog för att jag faktiskt har "laddat batteriet" igen, men ändå.. Jag har som levt i min lilla drömvärld i nån vecka nu:) Återstår ju bara att se om det fortsätter så, vilket jag verkligen hoppas, och tror!

Och någonting annat som jag gjort under lovet, jag har kommit fram till vad jag ska göra efter gymnasiet! Vilket är ett stort framsteg gör lilla Anna. Jag ska gå en förskollärarutbildning, och efter det ska jag gå en massa andra utbildningar.. Det känns så skönt att ha kommit fram till vad jag vill göra! tro inte nu att jag ska vara förskollärare hela livet! Nej, jag ska gå en eller flera utbildningar efter det! Slöjdlärarutbildng!
Det enda problemet är att jag inte vet var den förstnämda utbildningen ska äga rum.. Det enda jag vet att jag absolut inte kommer att vara högre upp än Luleå, och absolut inte Lule!

Sisådär. Första inlägget avklarat! Inte för att jag förstår hur någon ska se nöja i att läsa detta, men man kan ju hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback