Min födelsedag

Idag fyller jag år, och om ungefär 10 minuter har jag fyllt år, och inleder mitt andra dygn som artonåring! 
Stressig dag, men väldigt trevlig!
Jag har fått en sjal av pappa och hans sambo, som nog var den presenten jag blev gladast över!
Sen har jag jag fått en massa såna dära bra att ha grejor, som knivar och en kopp med mina initialer på. För att inte tala om den där blomman som spelar "happy birthday" när man trycker på den! Nu har den en alldelens egen plats i min bil, den är från och med nu min bilmaskot:) Sen har jag ju fått en massa andra bra grejor också:) Tack alla för att ni kom!

I natt drömde jag om en mössa, den var verkligen skitsnygg, så när jag kom till duodji lektionen idag så sydde jag upp den, men hann inte riktigt klart med den, men den ser då ut som den i drömmen:)

Och så fick jag MVG på den muntliga delen av Nationella provet i Sv B! Det förvånade mig verkligen! Jag stog där framme, kände att benen mina inte ville stå raka, utan envisades med att endast skaka och inte gjorde de så som jag ville! Jag var så nervös!!! Nåja, jag klarade det och över mina egna förväntningar. SvB är nog inte så svårt trots allt!!!

Nu är det sängen som gäller kan jag lova, för det har varit en låång dag som jag sent kommer att glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback